Tuesday, June 10, 2008

ayat ayat lepak

e : oldtown
n : cun < -- senang je die ni..pantang di ajak available aje

e : petang kat ner?
f : aaa ko pikir la..peh tu ko kol org lain ajak <-- suke ati je die nih

f : tunggu aku , lambat sket
e : (tibe2 je..takde ujung pangkal bg msg..agak2 jek la nak jumpe kat mane ni)

hehe..bermacam2 ayat nk ajak lepak..ni la hasilnye.




ni la die keje petang2..esok2 dah duk jauh2 ntah cane la agaknye..huhu, miss u girls!..(ceh bunyi lain mcm je..)..to my girlsssss yang lain2 tu, jom la gather2..the more the merrier..and to aida ezrah, aku dah 3 tahun tak jumpe ko!


2 comments:

fiza said...

ahahaah..bangang..camne ko boleh ingat default-reply-msg masing2?..aku tau pemilik ayat2 tersebut..

fizah said...

tau sangat

Tuesday, June 10, 2008

ayat ayat lepak

e : oldtown
n : cun < -- senang je die ni..pantang di ajak available aje

e : petang kat ner?
f : aaa ko pikir la..peh tu ko kol org lain ajak <-- suke ati je die nih

f : tunggu aku , lambat sket
e : (tibe2 je..takde ujung pangkal bg msg..agak2 jek la nak jumpe kat mane ni)

hehe..bermacam2 ayat nk ajak lepak..ni la hasilnye.




ni la die keje petang2..esok2 dah duk jauh2 ntah cane la agaknye..huhu, miss u girls!..(ceh bunyi lain mcm je..)..to my girlsssss yang lain2 tu, jom la gather2..the more the merrier..and to aida ezrah, aku dah 3 tahun tak jumpe ko!


2 comments:

fiza said...

ahahaah..bangang..camne ko boleh ingat default-reply-msg masing2?..aku tau pemilik ayat2 tersebut..

fizah said...

tau sangat