Monday, June 23, 2008

summon!

1- menggunakan telefon bimbit ketika memandu
2- tidak memakai tali pinggang keledar
3-lesen memandu tamat tempoh


well, I have my explanation;

1-I lost my way, so i need to call someone well, not really
2-I was @ OU area
3-mmm..(seriously I always didnt check my license) this one better than last year

p/s tunggu hari diskaun

4 comments:

iza pija said...

u girl. u'll always find ur way out.. haha! btw, polis nmpk ko such a QT trus nda jd bg 'surat cinta' tu..
aku pernah dengar 1 alasan utk tidak pakai tali pinggang keledar:
"saya period, sakit perut. tmbh sakit kalau pakai safety belt. awak mana faham, awak lelaki"

Ernie Khairina Mahtar said...

hahah..make sense!

Belle said...

huahuahua.. should have said that instead of me staring blankly at the police woman! tapi cam tak kena la plak! kena tukar sket ayat nampaknya! heheh

p/s btw, aku pun kena saman kat putrajaya bawak 94km/j je.. nak bawak 70km/j mau lagi 1/2 thn aku sampai ofc ekekeke

chun said...

hehe..ade je alasan ko ekk..sgtlah ERNIE ;)

Monday, June 23, 2008

summon!

1- menggunakan telefon bimbit ketika memandu
2- tidak memakai tali pinggang keledar
3-lesen memandu tamat tempoh


well, I have my explanation;

1-I lost my way, so i need to call someone well, not really
2-I was @ OU area
3-mmm..(seriously I always didnt check my license) this one better than last year

p/s tunggu hari diskaun

4 comments:

iza pija said...

u girl. u'll always find ur way out.. haha! btw, polis nmpk ko such a QT trus nda jd bg 'surat cinta' tu..
aku pernah dengar 1 alasan utk tidak pakai tali pinggang keledar:
"saya period, sakit perut. tmbh sakit kalau pakai safety belt. awak mana faham, awak lelaki"

Ernie Khairina Mahtar said...

hahah..make sense!

Belle said...

huahuahua.. should have said that instead of me staring blankly at the police woman! tapi cam tak kena la plak! kena tukar sket ayat nampaknya! heheh

p/s btw, aku pun kena saman kat putrajaya bawak 94km/j je.. nak bawak 70km/j mau lagi 1/2 thn aku sampai ofc ekekeke

chun said...

hehe..ade je alasan ko ekk..sgtlah ERNIE ;)