Sunday, November 7, 2010

Aariz's favorite couch

peha mummy =P
lentiknya jari Aariz tu, nak menari?


In this photo, Aariz is trying to reach his toes. 

4 comments:

BibiEr Karim said...

Punya cepat dia besar...dats ur pout mandak!

faiehoney said...

aariz comel !!!

chun said...

seluar pink tak tahan..hahah!aariz semakin nyumill and bam bam!

ernie, pekata ko takyah keje skang sbb nanti tak lame lg kan nak fly? so, blk nanti br fikir la pasal keje tuh! anyway, kalo perlu sgt ko keje part time jela. jd lect/tutor part time kan bole? call me bole borak panjang (ok,ni komen utk previous entry.. lam gill)

Ernie Khairina said...

Err,
cepatkan..berkat susu ibu ngehehe

faie,
tengkui =)

mesun,
suar pink harus!

sebab nak fly tuh yg aku pk gak tu mesun, kang keje 3-4 bulan dah nk benti kan

Sunday, November 7, 2010

Aariz's favorite couch

peha mummy =P
lentiknya jari Aariz tu, nak menari?


In this photo, Aariz is trying to reach his toes. 

4 comments:

BibiEr Karim said...

Punya cepat dia besar...dats ur pout mandak!

faiehoney said...

aariz comel !!!

chun said...

seluar pink tak tahan..hahah!aariz semakin nyumill and bam bam!

ernie, pekata ko takyah keje skang sbb nanti tak lame lg kan nak fly? so, blk nanti br fikir la pasal keje tuh! anyway, kalo perlu sgt ko keje part time jela. jd lect/tutor part time kan bole? call me bole borak panjang (ok,ni komen utk previous entry.. lam gill)

Ernie Khairina said...

Err,
cepatkan..berkat susu ibu ngehehe

faie,
tengkui =)

mesun,
suar pink harus!

sebab nak fly tuh yg aku pk gak tu mesun, kang keje 3-4 bulan dah nk benti kan