Sunday, April 17, 2011

self-confidence



"ernie kalau ambil gambar mesti kepala senget"


They said.


.
















ok fine.

bulat.
itu lah pasal.



Pashmina, new @EKC



7 comments:

kareem said...

ernie..ok jer amek gamba tak senget, tak bulat pon..cantik tudung ni, camne eh nak pakai camneh..
[aku budak skolah ko dulu..hehe]

Ernie Khairina said...

kareem,

bulat juga la..hihi
mestilah aku ingat ko..ape khabar? =D

Nurhafizah Fauzi said...

hehe, mcm nak marah pun ada kalau ko pose cam ni, tapi marah2 senyum la

Ernie Khairina said...

fizah,
marah grrrr..
cekwan nye komen lagi kelakar haha..nnt bgtau kt tepon

kizzy tf said...

ngeheeee~ apa2 sija angle, mesti cun jugak ba cuz. =)

Wann Hairani said...

ha mana ada bulat nye ernie, cun jugaaaa hehe

eis said...

ok ja pun, comel!

Sunday, April 17, 2011

self-confidence



"ernie kalau ambil gambar mesti kepala senget"


They said.


.
















ok fine.

bulat.
itu lah pasal.



Pashmina, new @EKC



7 comments:

kareem said...

ernie..ok jer amek gamba tak senget, tak bulat pon..cantik tudung ni, camne eh nak pakai camneh..
[aku budak skolah ko dulu..hehe]

Ernie Khairina said...

kareem,

bulat juga la..hihi
mestilah aku ingat ko..ape khabar? =D

Nurhafizah Fauzi said...

hehe, mcm nak marah pun ada kalau ko pose cam ni, tapi marah2 senyum la

Ernie Khairina said...

fizah,
marah grrrr..
cekwan nye komen lagi kelakar haha..nnt bgtau kt tepon

kizzy tf said...

ngeheeee~ apa2 sija angle, mesti cun jugak ba cuz. =)

Wann Hairani said...

ha mana ada bulat nye ernie, cun jugaaaa hehe

eis said...

ok ja pun, comel!