Sunday, September 2, 2012

Order Portmeirion Botanic Garden masih dibuka!


Salam,

Ramai yang tanya kalau saya masih menerima tempahan Portmeirion Botanic Garden.

Ya saya masih buka tempahan sehingga 10hb September 2012. Jangan malu-malu email untuk tanya apa-apa soalan tentang tempahan ini =)

Kunjungi blogshop saya; http://portmeirionmurah.blogspot.com . Stok akan sampai Malaysia dalam bulan Oktober. Dan yang best, saya berikan 2 kali installment untuk pembelian full set 4 dan 6. 

Kepada semua peminat Portmeirion, dan peminat bunga, (oh perempuan mestilah suka bunga) jangan lepaskan peluang ini tau =) Portmeirion adalah diperbuat daripada fine China. Jadi boleh digunakan tanpa waswas. 


O.O

from England with love..



email saya; erniekhairina@gmail.com 


No comments:

Sunday, September 2, 2012

Order Portmeirion Botanic Garden masih dibuka!


Salam,

Ramai yang tanya kalau saya masih menerima tempahan Portmeirion Botanic Garden.

Ya saya masih buka tempahan sehingga 10hb September 2012. Jangan malu-malu email untuk tanya apa-apa soalan tentang tempahan ini =)

Kunjungi blogshop saya; http://portmeirionmurah.blogspot.com . Stok akan sampai Malaysia dalam bulan Oktober. Dan yang best, saya berikan 2 kali installment untuk pembelian full set 4 dan 6. 

Kepada semua peminat Portmeirion, dan peminat bunga, (oh perempuan mestilah suka bunga) jangan lepaskan peluang ini tau =) Portmeirion adalah diperbuat daripada fine China. Jadi boleh digunakan tanpa waswas. 


O.O

from England with love..



email saya; erniekhairina@gmail.com 


0 comments: