So what is it we're supposed to be watching right now? berita tv1,buletin utama,..But instead I'm writing here because the TVs have no visual..thanks to the lightning strike..
I got my exam result yesterday (or bila ntah) and alhamdulillah, I'm qualified for next semester. Remember I've mentioned how scary it was, sebab kalau tak 3 pointer tak boleh naik sem! gila!..OK fine, I got 3.25 BUT I'm going to tell you right up front, mine isn't the best. (clearly la kepada yang bijak pandai di luar sana) Ada je yang dapat first class.. ntah zaman bila la nak merasa begitu. Well..well exam result is here, I'm going to register my new courses..maksudnya, kelas nak start balik! Gembira hokey..bunyi poyo juga la..but seriously, I like to attend my classes. I'm in love with the courses (social sciences and humanities) and I should have done this from my degree..And I don't mind of continuing any higher than this.
POYO. Sekian. chop korang doakan untuk aku kan bagus?
p/s Prof Safar sila ambil tindakan
(Lecturer I baca tau blog I..malu thehe)
Tiba2 audio TV ni pun hilang. Perfect! Jadilah aku katak dibawah tempurung.. Now where's the astro boy? Nak bayar cepat je kan..mesej bagai.
Sebelum itu, diucapkan takziah kepada rakan2 yang kematian ahli keluarga di awal Tahun Baru Islam ini. Al Fatihah
voicewithin : sangat takut menghadapi kehilangan.
I got my exam result yesterday (or bila ntah) and alhamdulillah, I'm qualified for next semester. Remember I've mentioned how scary it was, sebab kalau tak 3 pointer tak boleh naik sem! gila!..OK fine, I got 3.25 BUT I'm going to tell you right up front, mine isn't the best. (clearly la kepada yang bijak pandai di luar sana) Ada je yang dapat first class.. ntah zaman bila la nak merasa begitu. Well..well exam result is here, I'm going to register my new courses..maksudnya, kelas nak start balik! Gembira hokey..bunyi poyo juga la..but seriously, I like to attend my classes. I'm in love with the courses (social sciences and humanities) and I should have done this from my degree..And I don't mind of continuing any higher than this.
POYO. Sekian. chop korang doakan untuk aku kan bagus?
p/s Prof Safar sila ambil tindakan
(Lecturer I baca tau blog I..malu thehe)
Tiba2 audio TV ni pun hilang. Perfect! Jadilah aku katak dibawah tempurung.. Now where's the astro boy? Nak bayar cepat je kan..mesej bagai.
Sebelum itu, diucapkan takziah kepada rakan2 yang kematian ahli keluarga di awal Tahun Baru Islam ini. Al Fatihah
voicewithin : sangat takut menghadapi kehilangan.
4 comments:
Tahniah akak coz dapat 3 pointer ke atas n dapat smbung ke sem seterusnya......=)
thank you sal, biasa2 saja =)
cuz! wah hebat 3 pointer lagi tu..ngeh3..
congrates! *kita konvo sma2?
cuz,
hehe thanks =) yup sama2 XOXO
Post a Comment