I never thought a blend of black and green. Say it better, never would've thought in a million years I would be wearing black and green T_T Until today I gave it a try. I mean, my MIL gave me a chance to try it on my SIL wedding day.
In laws and aunties dapat kain sama. I hope I look fine, I better be.
my MIL
Kids are allied with colors, don't they? Whichever colors make them look so fine.
Cutie pies with the mempelai
Now I have an idea of green for aqiqah (sudah berangan harus!) Reason is to make the most of hubby's new baju melayu hijau- lelaki bukan selalu buat baju melayu!
Or it is me.. I still can't believe I wore hitam hijau haha..Hijau is emerald!
..Prophet Muhammad (PBUH, peace be upon him) wore a green turban, and green is believed to have been his favorite color..
ernie, seriously tak penah pakai hitam atau hijau sepjg hidup? ke pakai gabungan both colors at the same time? ape2 pun, u look good. eh silap.. u look super gorrrjjjes!
I never thought a blend of black and green. Say it better, never would've thought in a million years I would be wearing black and green T_T Until today I gave it a try. I mean, my MIL gave me a chance to try it on my SIL wedding day.
In laws and aunties dapat kain sama. I hope I look fine, I better be.
my MIL
Kids are allied with colors, don't they? Whichever colors make them look so fine.
Cutie pies with the mempelai
Now I have an idea of green for aqiqah (sudah berangan harus!) Reason is to make the most of hubby's new baju melayu hijau- lelaki bukan selalu buat baju melayu!
Or it is me.. I still can't believe I wore hitam hijau haha..Hijau is emerald!
..Prophet Muhammad (PBUH, peace be upon him) wore a green turban, and green is believed to have been his favorite color..
ernie, seriously tak penah pakai hitam atau hijau sepjg hidup? ke pakai gabungan both colors at the same time? ape2 pun, u look good. eh silap.. u look super gorrrjjjes!
15 comments:
waaah, sudah nampak perutnya;)
cantik n berseri2! perut pun makin besar...;p
zaila,
besar kan zaila! saya pun terkejut =D
sal,
ini baru 6 bulan ++ tdk tau la nnt mcmana huhu
ernie, seriously tak penah pakai hitam atau hijau sepjg hidup? ke pakai gabungan both colors at the same time? ape2 pun, u look good. eh silap.. u look super gorrrjjjes!
nanin,
tak pernah pakai hitam+hijau..hehe. Kalau pakaian casual tuh maybe la pernah..not yg baju kurung hehe..
thanks nanin =)
ernie,laki aku pun ada 1 set baju melayu kaler hijau tp tak jait lagi.katanya malas buat bj melayu sbb tak tau nak pakai pi mana...
comel je ko hijau itam.
my fav ijau. kawin pon ijau. :)
ernie..tummy u nampak "semangat" hehe..u look good in anythg :)
kema,
yee teringat wedding theme ko =)
keira,
semangat kan? he~
shikin,
weekend ni ko g beli lace la..boleh pakai kain tu =D
kamu sgt 'in' dengan semua kaler...
i think u look great in it and nampak lain. maybe sbb slalu tgk u in pink. :)
rara,
sebenarnya suka je kaler lain..but it's hard to find other color than pink in my wardrobe..hehe
hey,did u realize the fact that u suits any color,huh?jeles la.hee.i thnk i suit pink and blue the best.wee
putri,
thanks =) pink & blue sangat sweet!
Post a Comment