As I pass by the flowers section ..I was like ahh..why they are selling bunga hijau? Ada ke org nak beli? So I didn’t pay interest but forward to bedding / beads / curtain ( aaa..another list of my activities..nanti aku cite) but suddenly my eyes was blooming as roses. I wanna have those roses! Hak..so I text hubby yang kat mane ntah..kate nk g beli toaster. ‘please come here, I wanna have the roses’ or 'nk beli bunga la'
Now, I already pening2 which pot should I buy ( I mean hubby buy..tinggal nak pilih je pun susah bole) in the midst, I saw packets of flower seed ( I believe).
Me : eh, saya nak beli yang ni la..tanam dari biji baru lebih mencabar ..abg rase?
Him: (remain silent ..but gave me a weird look)
Me: nape?
Him: (still in the position )
…weh, ni baja bole?…
The End.
P/s nak plan pegi Cameron utk next roses.
*kota keriangan = Midvally
7 comments:
haha.abg is,abg is..hoho.by the way good luck with the flowers~
interested to know what you were doing in the curtains/beads area...
ct kerry,
minta2 tu bunga ndak mati di tgn ku..huehue
dot,
wait till i post about the beads. :)
aku suka kaktus. hik3.
ernie.. kalau ada tempat jual bunga yang murah2 bagitau aku eh?
aku nak jual.. :)
semua aku nak jual lah..
feel free to visit my online blog shopping center!
http://butiksaya.blogspot.com
p/s : teringat satey "punggung" masa aku gi Sabah bulan 7 lepas..
ernie, aku penah tanam roses gak tp die mati! i guess i need to buy yg dah bloom gak la..huhu!
kurik,
aku beli kt jj..hehe, nk murah cameron la kot..
lagi murah kundasang..
ouh..haha, aku pon suke mkn yg tuh..
chun,
aku saje je..testing bakat..setakat ni masih indah di balkoni..
tgk aa cane nnt
Post a Comment