Here's a fact about me: I'm afraid to be alone. And to proof that, hubby gone for outstation today..pegi Labuan tapi balik hari. So, he'll be here in anytime. yay..tak perlu la berpeluh2 sebab pasang lampu semua bilik =P hmm..I should put away childish things before long. Kan.. Nanti malu kat baby. Oh ya, congrates hubby for the Anugerah Khidmat Cemerlang, 2nd time.
Imagine the styrofoam cup, for hot drink. One day we were having a meal at McD, after finishing the hot drink aku pula tekap gigi atas styrofoam tu (takde keje), and I showed him the result. "Do you think I need to wear braces?" Because he wore braces before, I was there for his first checkup. But his explanation was enough to kill the idea of braces. Leceh la, sakit kepala la..etc. OK la. Respect la siapa2 yang pakai braces.
I'm not that interested for braces, not because I'm afraid to pluck any, to tell you the truth dah biasa kena cabut gigi.. that's why I have only 24 batang saja.. tsk tsk..mulut kecil?
So mine...
now done by today's orthodontic wire! Later, in 400-500 BC, Hippocrates and Aristotle both ruminated about ways to straighten teeth and fix various dental conditions. Straight teeth have been on our minds a very long time!
14 comments:
love this entry~~ contradicts my friends yg question about my braces!!
tahniah abang is!
aida,
reminds me of you, and other friends masa menulis ni =)
nurul,
ngheee debilang
ernie, sgt serupa boley tak????aku pun yg mcm takut dok sorang, malamla...akan bukak sume lampu bila ajad xde, hehe..& tkt begelap, esp when guruh & suddenly black out..
gigi aku pulak, lori boleh parking kat tengah2
hada,
jangan la black out pula kan..nanti aku nangis =P
finie,
haha mana ade merepek je..gigi ko kan cantik
ernie,
kelakarla ko ckp nanti malu ngan baby.hehe..mommy kene berani! caiyok!
chun,
kelakar ke hehe
ee,kalau pakai braces nanti mulut busuk kuning sbb susah nak gosok gigi..hehe
tahniah cek wan..yey, ernie, 'G' on the way la tu
fizah,
org pakai braces mestila org rajin..huhu..
G uwaaaa
yg aku nampak ialah nasik lemak yg sedap tu boleh tak...
aida,
nasi lemak ni mmg sedap gile, menjadi kegilaan kitorang huhu
ernie, might have this AAO thing on loan for my entry, worry not, credit is urs :D u have the nicest smile
aidaTPG,
:D
Post a Comment