Tara! very pregnant..hehe. Baby is now 5 months young..cepat masa berlalu. Baby is very actively swimming and kicking. According to babycentre the nerve cells serving each of the senses – taste, smell, hearing, seeing and touch ..
Somehow I believe baby can hear me. Kalau cakap dalam hati ke, mestila dia dengar =D. Bergema suara mommy kat dalam perut..haha. So, it's funny sometimes that we are 'communicating' with each other. When I try to get the comfort position - sleeping on side with pillow under my belly- I was like " Ok, bagitau mommy macammana baby selesa", and then baby will start kicking. When baby stop, that's how I know baby is ok with my position..gahhh!!
Can you fall in love with someone you've never met? I DO.
So today I went out for an appointment to KLCC. Every appointment is important, yeah, but this is something really big for me. Couldn't tell you. I wish, but I better not..nanti saja.
When I was there, something came to my mind.. Apakah perasaan kerja kat KLCC? Best? Banyak tempat shopping? Hmm.. I think it's not for me. Crowded!
I suppose to have my fifth month check up next week. Ada ujian darah..which, I tak gemar. But the best part is, dah boleh tau gender..yay, I'm very looking forward. Tho some people dah start making the prediction, and most of them said baby boy - naik jerawat kan apa boleh buat-maybe it's true.

ala..shouldn't hide belly with my organizer
20 comments:
envy!! huhu, cantiknyaaaaaaaaaa pregger mommy ni!! berseri2!!
thanks aida..he~
ala ernie..nape tutup tummy tuh! jgn lupe sms aku baby's sex tau! can't wait! adekah awek or gang utk muizz? huhu..
chun,
"adekah awek or gang utk muizz? huhu.."
hahaha kelakar ok..awek pun boleh geng muizz gak =P
berserinye muka, i like! :D
Ernie, kdg2 kan kalau naik jerawat tak semestinya baby boy...one of my girlfriends kan she has jerawat also during pregnancy but when she check the gender kan, it is actually a girl...hehee...anyway, u look fabulous....a yummy mommy to be.
ernie...so glowing...berseri2 lah..
sgt berseri la ernie...sweet...
hm...soalan untuk hari ini..apakah gender baby anda?...:)
Along,
thanks.. =)
StherJaw,
oo really? tunggu result scan la kan..hehe yummy mummy =D thanks.
anne birthday girl,
weekend ni baru scan..nanti aku bgtau =)
shikin,
trimas2 huhu
mana sambal ijo??
nak makan sambal ijo datang rumah...aku dah ada tukang tumbuk cabai skang =)
shikin,
waaa best gile!! tak payah dah ke Sari Ratu =P
ernie, aku yg dulu sume org kate baby boy, but yg keluar adalah girl :) ...tapi i love both, doesn't matter, tambah2 lagi ank petama kan..
hada,
btul! hehe..dah lama tak panggil ko baby hada kan
ok, kalau muke berseri tu mgkin boy.(suke je nak guess)
suke kaler baju ko
fizah,
purple kundang ke ni?
comel baju and you look really pretty! makin lawa lak pregnant2 ni eh :)
aida,
only in picture kot hehe.. thanks =)
is it company's organiser?
Protasco?if im not mistaken..
Ano,
yes Protasco =)
Post a Comment