Wednesday, October 15, 2008

Kebaya Couture Special Price Reduction

hi all,

You don't want to miss our special price reduction for Kebaya Couture
30 - 40 % less discount!

4 comments:

Kizzy TF said...

aku dah promote kwn² opis aku ni. dan akn berkembang ke opis² sebelah.^_^

klu dorang call@ sms kau, dorang xkan mention KIZZY, my full name instead. :D

pasti banyak tempahan lepas ni. insyallah.:)

Ernie Khairina said...

hi cuz,
thanks very much!

DiZi said...

wet....aritu best je pakai kebaya tu...mcm semua org boleh agak jek tu kebaya indon...siap pomot lg Kebaya Couture ko kat kakak2 ipar kita...hehe

Ernie Khairina said...

hi anne,

Thanks!

Wednesday, October 15, 2008

Kebaya Couture Special Price Reduction

hi all,

You don't want to miss our special price reduction for Kebaya Couture
30 - 40 % less discount!

4 comments:

Kizzy TF said...

aku dah promote kwn² opis aku ni. dan akn berkembang ke opis² sebelah.^_^

klu dorang call@ sms kau, dorang xkan mention KIZZY, my full name instead. :D

pasti banyak tempahan lepas ni. insyallah.:)

Ernie Khairina said...

hi cuz,
thanks very much!

DiZi said...

wet....aritu best je pakai kebaya tu...mcm semua org boleh agak jek tu kebaya indon...siap pomot lg Kebaya Couture ko kat kakak2 ipar kita...hehe

Ernie Khairina said...

hi anne,

Thanks!