First of all, KL Bird Park... it was awesome! the place was such huge covered with net, so you feel less hot, but a serene walking enjoying the green and friendly birds..here are the proofs
.. it was another ordinary weekend, as usual me, I browsed places to hang out - skema, saya sedar T_T. I found the next interest from TripAdvisor. After several convincing comments, and some said Bill Clinton was here..wah, I decided for KL Bird Park..oh ya, maybe it was also because I've read about it at my friend, mommyadam's blog tapi dia pegi bawa adam jalan2..erkk..
Love Bird and Paddler
like the angel's wing
I was excited that I participated mingled with the rombongan-skola-manatah. Huha Huha..But at some point, I let them pass..stop embarrasing myself! :P Ok. There were such attempts to have picture with the peacocks, waiting them to spread their tail feathers..
ahh..finally! Surreal
the said covered net
the said serene walking view
amigos flamingos
cahaya naim :P
nice pyjama..like the pencil pant
cerdik






5 comments:
wuhuu.. berani ko bgambar dekat2 dgn tu peacock kan.. dulu sa cpt2 lari tu masa nampak dia sd kembang.. sebab mo mengejar org ni.. sempat tgk persembahan monyet + burung tu ka?
p/s: mahal sd pula tiket Bird Park tu skrg..
ko mcm sesuai jadi cikgu bwk budak2 skolah p rombongan..hehehe..
eh eh cikgu bawa anak murid pegi field trip.
ade saje update trip ko kan? aku jeles! aku asek duduk umah jek huhu baru je last weekend buat drama ratatouille kat umah sk. huhu jom lunch 2day!
pija,
hehe sebab suka la tgk peacock tuh, dia macam eksyen sikit..ouh yaka dulu tiket lagi murah? tu pakai myKad RM15, kalo tdk lagi mahal la.
zura & khairunie,
haaa..nampak berbakat tak aku?dan aku lagi bising depade budak2 skola tuh tau..tapi derang panggil aku aunty :(
fiza,
ala..jalan area KL jek pon..nanti weekend ko leh pegi. drama ratatouille or tgk ratatouille..
Post a Comment