There’s still an achy feeling around my eye. Even after wearing glasses, it won’t relieve me from headache. But I have to spend most of my time doing work in front of pc.
And I don’t know how to cope with a headache, other than lying in my bed and later with a mixture of tenses, comes to my emotionally angry until I read this
And I don’t know how to cope with a headache, other than lying in my bed and later with a mixture of tenses, comes to my emotionally angry until I read this
7 comments:
aku pernah dapat plastik ubat camni! hihi.. dr mana ni ubat? sebab aku pun nda ingat dr mana aku dpt dulu.. kiut kannn
hi pija,
happy birthday!
ubat dari poliklinik UKM.
astaga. best betul ni plastik ubat.
huhuhu insaf sekejap after baca ayat tu bila complaint sakit =P
erni,ko sakit kepala ke?lepas pakai spek pun sakit kepala juga?ko ada migrain ke?cuba ko gi cek mata ko betul2.sakit kepala tu mesti ada kaitan dengan mata selalunya.
ada pulak terselit bday wish sa d sni.. TQ! hihi (kesukaan)
akak, kalo ble kurg kan ngadap
pc 2..especially dlm keadaan skang.. smoga cepat sembuh. AMIN.
Post a Comment