God bless married women..
remember, I've posted about how I want it so bad and after a lot of effort surviving a late night googling, the racoon eyes, and the most important was to get his approval..thanks to hubby for belanja. Now lets celebrate it babeh..girls,I'll be at PJ . so oldtown tomorrow?nak tengok mata after-vampire fiza
I know it's the past season collection, that made it even harder to find, and don't forget past season mean cheaper!..I found it at ioffer.com . This time, I'm not afford to shop the bag at KLCC boutique , so lets online shopping more often!
. . : : DOS : : . .
Today we went for khairunie's job hunting and within less than an hour, mission accomplished!..alhamdulillah..she will be working at Pizza San Francisco starting tomorrow. The moment we stepped at the restaurant, I looked for the chinese manager because I knew she will triumph with this strategy and yes speaking other language will always make you standing good..All the Best, sista..and work steadily and don't do any mess..because I love that place..hehe
p/s i need to register for mandarin class!
. . : : TRES : : . .
Wedges is for style without pain.
10 comments:
ernie,nanti nak berguru dengan ko la pasal online shopping.aku dah lama teringin nak online shop tp aku takut2..macam2 benda yg aku macam skeptical sikit..tp ko dah pernah kan,so turun2kan lah ilmu..i know the price will be way more cheaper than its normal price.
cakap cina is very tricky, and menguntungkan. haha.
shikin,
dulu aku tak yakin sangat juga dengan online shopping nih, tapi keinginan yang tinggi membuatkan aku nak..nak jugak..hehe..ok je online shopping
ernie,
akupun teringin sgt nak online shopping tp takut x terima brgnye nanti..nak berguru jugak! ;)
sy pun nak berguru juga!!!:)
ernie, kau tau di opis ni ada sekelompok member2 yg mmg gila shopping online tp aku takut..
errrk.. nampaknya aku kena join jugaklah kelompok tu!
hehehe ^_^
tahniah kerana mimpi mu itu menjadi kenyataan.. mesti ko rasa mo melompat2 ja kan masa ko dpt.. haha.. macam boleh bayang kan ja ko punya action..
ernie,aku harus puji & sembah beg itu okeyyy..sgt chantekkk.. ;) yummy mcm bubblegum..heee...
aaa u finally got it! aku ada gak carik thru my friends in US, mmg sold out. but i manage to find this multicolour EA but in sling bag version. let me know if u interested k. (kot la nak tambah koleksi :p)
chun,
jangan taktau..kami berguru dengan aina..sile rujuk pade Guru Online Shopping itu
nora,
start la try2 tgk di internet, ok nnt addicted jan kasi salah saya :P
kizzy,
nanti ko dtg sini, kita sama2 berjulingan mata online shopping ok
pija,
and u..join sekali ..hehe
ladyamera,
omg..ur statement is so funny! terguling2 aku bace (ok takde la terguling sgt :P)
aina,
tolong carik kan?terharunye..thanks! nampak sgt aku ni kecoh ketika inginkan something..bluek! itu la mmg susah nk carik bcoz dah sgt2 past seasonnye..wow sling bag must be cuter..
Post a Comment