Tuesday, December 2, 2008

new song here

coldplay-always know what they want to say



the smiling sky..but not as beautiful as your naked eyes ..kamera henponku tak best

2 comments:

cik siken said...

ernie..aku pun nampak bulan bintang tu malam tadi..cute kan..aku nak snap pakai hp,almaklum je lah pixel nya sangat tidak hebat..hihi

Ernie Khairina said...

shikin,
cube teka ini aku amik dr tv! sebab kameraku sangatla takleh nk zoom..cheh! nak juga tak kira

Tuesday, December 2, 2008

new song here

coldplay-always know what they want to say



the smiling sky..but not as beautiful as your naked eyes ..kamera henponku tak best

2 comments:

cik siken said...

ernie..aku pun nampak bulan bintang tu malam tadi..cute kan..aku nak snap pakai hp,almaklum je lah pixel nya sangat tidak hebat..hihi

Ernie Khairina said...

shikin,
cube teka ini aku amik dr tv! sebab kameraku sangatla takleh nk zoom..cheh! nak juga tak kira