I was chilled to the bone, .. ok I must have forgotten the very cold air-conditioning system in a lecture room =P
I like the subject and my lecturer too; Prof Madya Dr Faridah, we know she's an excellent..and I daa.. jotted down everything..nerdy kah.. ntah sebab the subject best ;P
haa.. those are my books (for the first lecture).. and I hope I can finish the books before .. hmm, at least I can answer her questions..hehe, I sat in frooonnnt of the class (like in front of her nose..haha) ..malas nak menjerit, jawab slow2 pun dia dengar..manatau jawapan salah, tak la malu sangat kat kelas ;P
I like the subject and my lecturer too; Prof Madya Dr Faridah, we know she's an excellent..and I daa.. jotted down everything..nerdy kah.. ntah sebab the subject best ;P
haa.. those are my books (for the first lecture).. and I hope I can finish the books before .. hmm, at least I can answer her questions..hehe, I sat in frooonnnt of the class (like in front of her nose..haha) ..malas nak menjerit, jawab slow2 pun dia dengar..manatau jawapan salah, tak la malu sangat kat kelas ;P
gebuk = monyet
4 comments:
alah erni, bag ko sangat comel!
so bila nih-bila nih nak makan lontong? ;p
farina..aku rase dlm minggu ni..nanti aku roger ok..
wpun warna pink.. sa takut tgk tu gebuk.. huhu..
wui, mesti ko jd pelajar aktif ni kan dlm kelas. ko tau kalau sa bminat dlm kelas, sa pun mo salin semua yg lect ckp wpun x kaitan. rs mcm ko bw recorder pun ada
ama likes pink monkeyy.. :)
happy 2nd anniversary, ernie~!
Post a Comment