Certainly, I will miss this place..cheh..all this while rasa tak nak je masuk office..but I dunno why today I feel a bit cheerless...
the exhibition area
Because of workload, I did my packing last minute. Terkocoh2..tapi muke selamba je..and adalah a bundle of paper yang saya tinggalkan macam invoices / company profile yang lama2 tu.. and I found the copy of my first letter ( I think it is a Certificate of Practical Completion) to contractors. Ingat lagi, inila first assignment yang my supervisor minta buatkan.hehe..kelaka sangat masa tuh, CPC pun saya taktau And I notice the date was 7th September 2005...gosh..Time goes really fast. Suddenly its reminds me when I was called for this position interview, my friend bagi instruction and I translate it to maps..hehe, rasa kelaka sangat masa tu..and my first day pun memang blank sangat..tak pernah kenal medical equipment ni, kena study balik..but it was a nice experience..
tshirt ofis, mcm hari keluarga
So today we did the last checking, to ensure that nothing left out..alaaa..I will miss this place for several reasons;
1) My office yang selesa..lepas ni kena duk kat lab..Amcare Lab namanya..erkk..
2) Oldtown PJ
3) Parking yang selesa
Speaking about parking yang selesa, guard kat building ni baik2 belaka..ada sorang guard, budak mude indonesian semua parking orang pun dia letak tanda kerusi..hehe..rajin. I told hubby, and I was suggested belanja la die..So ade la sekali tu bagi die kuih pagi “beli untuk kamu” cheh..saya terasa baik hati.
teddy wanna say bye2
hope everything will be just fine..good luck to my team!
1 comment:
selamat berpindah! hehe
Post a Comment