Thursday, November 26, 2009

eyy budak ini...!

Suatu pagi macam biasa nak keluar rumah, dalam kalut2 nak buka pagar rumah aku terlihat budak jiran sebelah..a boy yg sgt la petah bercakap, selalu tegur aku " kakak angkat baju sape?" Asal aku keluar rumah je la kan nak angkat baju..huhu. Tapi takpe, janji panggil kakak bukan makcik /aunty.

Tetapi,

Hari itu lain pula soalan dia; "kakak betul ke pakai baju kakak tu? bukan baju kite?" <-- merujuk kepada aku yang tengah pakai baby-T

MALU BOLEH??

Segera masuk kereta.

Tapi kelakar. haha


2 comments:

benazirjb said...

hahahahha sangat lucuuu

Ernie Khairina said...

ben,
terus senyum2 dan ketawa2 sturang dlm kereta =D

Thursday, November 26, 2009

eyy budak ini...!

Suatu pagi macam biasa nak keluar rumah, dalam kalut2 nak buka pagar rumah aku terlihat budak jiran sebelah..a boy yg sgt la petah bercakap, selalu tegur aku " kakak angkat baju sape?" Asal aku keluar rumah je la kan nak angkat baju..huhu. Tapi takpe, janji panggil kakak bukan makcik /aunty.

Tetapi,

Hari itu lain pula soalan dia; "kakak betul ke pakai baju kakak tu? bukan baju kite?" <-- merujuk kepada aku yang tengah pakai baby-T

MALU BOLEH??

Segera masuk kereta.

Tapi kelakar. haha


2 comments:

benazirjb said...

hahahahha sangat lucuuu

Ernie Khairina said...

ben,
terus senyum2 dan ketawa2 sturang dlm kereta =D