Friday, November 13, 2009

mee udang sungai dua

I followed hubby to Alor Setar the other day, and on the way back had ourself the famous Mee Udang at Sg Dua, Penang.

kesedapan yang terkenang-kenang (minus taugeh!)

jeles tak?

8 comments:

MommyAdam said...

jeles2..sedapnye...naaaak...tak baik tau ko ni ernie...mane aku nak dpt mee ni kat sini...uwaaa....

Ernie Khairina said...

aida,
alamak tak bermaksud nk jeleskan utk org yg jauh sangat..hehe
eh chop,udang dan sebagainya mahal tak kat london?

d i d a said...

jeles gakkkk...huhu...dh lama aku tak hdup d kwsn penang nun..(padahal baru setahun) haha

ernie, ko pegi yg kedai mana ek

Ernie Khairina said...

dida,
aku rasa nama dia ambatan hehe, lupa la

MommyAdam said...

mahal la ernie. semua seafood mahal.sejak aku kat sini tak pernah beli udang...

Ernie Khairina said...

aida,
nnt aku poskan ko tomyam paste sekali ngan buku tu ok..

chun said...

ernie, u should try yg kat kuala sepetang lak, superb!!

sian dot..ala, beli udang 2-3 ketul cukupla, buat bau je. huhu..

Ernie Khairina said...

mesun,
alaa kuala sepetang bila la nk merasa ni?hmm..yeay minggu ni pegi penang lagi =)

Friday, November 13, 2009

mee udang sungai dua

I followed hubby to Alor Setar the other day, and on the way back had ourself the famous Mee Udang at Sg Dua, Penang.

kesedapan yang terkenang-kenang (minus taugeh!)

jeles tak?

8 comments:

MommyAdam said...

jeles2..sedapnye...naaaak...tak baik tau ko ni ernie...mane aku nak dpt mee ni kat sini...uwaaa....

Ernie Khairina said...

aida,
alamak tak bermaksud nk jeleskan utk org yg jauh sangat..hehe
eh chop,udang dan sebagainya mahal tak kat london?

d i d a said...

jeles gakkkk...huhu...dh lama aku tak hdup d kwsn penang nun..(padahal baru setahun) haha

ernie, ko pegi yg kedai mana ek

Ernie Khairina said...

dida,
aku rasa nama dia ambatan hehe, lupa la

MommyAdam said...

mahal la ernie. semua seafood mahal.sejak aku kat sini tak pernah beli udang...

Ernie Khairina said...

aida,
nnt aku poskan ko tomyam paste sekali ngan buku tu ok..

chun said...

ernie, u should try yg kat kuala sepetang lak, superb!!

sian dot..ala, beli udang 2-3 ketul cukupla, buat bau je. huhu..

Ernie Khairina said...

mesun,
alaa kuala sepetang bila la nk merasa ni?hmm..yeay minggu ni pegi penang lagi =)